Total tømning

Total tømning

Når en bolig eller ejendom skal tømmes fuldstændigt – efter fraflytning, arv, konkurs eller andre situationer, står vi klar med effektiv og respektfuld total tømning fra start til slut.

Når du står i en situation, hvor hele boligen eller ejendommen skal tømmes fuldstændigt, måske efter fraflytning, konkurs, arv eller andre omstændigheder, er vores 'totalt tømning' en kerneydelse hos Jydsk-Flytteforretning.

Hvad omfatter totalløsningen?

  • Gennemgang og planlægning: Vi indleder altid med en grundig besigtigelse, så vi ved, hvilke genstande der skal tages hånd om – hvad der skal med, hvad der kan genbruges, og hvad der skal kasseres eller afhentes specialbehandling for.
  • Nedpakning og demontering: Vi sørger for sikker og systematisk nedpakning af alt inventar, løsøre, møbler, hvidevarer og løsdele. Hvis noget skal skilles ad (fx skabe, reoler), sørger vi for det.
  • Transport & bortskaffelse: Vi transporterer hele lastningen til ønsket destination – enten til rydning, genbrug, genanvendelse eller godkendt affaldsmodtagelse.
  • Oprydning & slutrengøring (valgfrit): Efter tømningsarbejdet kan vi rydde pladsen og – efter aftale – efterlade som en tom, ryddelig ejendom klar til overdragelse.
  • Miljøhensyn & affaldshåndtering: Vi samarbejder med lokale genbrugsstationer og affaldsmodtagere for at sikre korrekt sortering og behandling.

Totalløsning

Hvorfor vælge os til totalløsningen?
  • Mange års erfaring og stærkt engagement
  • En helhedsløsning, så du kun behøver én samarbejdspartner
  • Tryghed og respekt for bygning, inventar og omgivelser
  • Fleksible løsninger – vi tilpasser os dine ønsker og behov
  • Tydeligt og fair tilbud uden skjulte gebyrer

Udsnit af glade kunder

Kundefortællinger og tilfredshed

Vi sætter en dyd i altid, at levere den bedste service. Af denne grund gennemgår alle vores flyttemænd en længerevarende oplæring.

Vi sætter en ære i glade kunder og lægger stor vægt på kundernes oplevelse.
Disse referencer understøtter, at vores ry bygger på reelle oplevelser, og at vi lever op til vores løfter.

Vi glæder os til at hjælpe dig med din flytning — trygt, effektivt og med respekt for dine ejendele og tid!

Sådan foregår din flytning med os

1

Ring til os

Beskriv hvor du flytter fra og til, dato, størrelse af boligen/virksomheden, og eventuelle specielle ønsker, så laver vi et skræddersyet tilbud.
2

Pak tingene ned

Vi kan stå for hele processen omkring flytningen, hvis du ønsker det — altså transporten, flyttekasser, nedpakning, flytningen og udpakning .
3

Vi tager slæbet

Vores erfarne flyttemænd håndterer dine møbler og ejendele med omhu og sikkerhed under hele transporten.
4

Udpakning

Når vi er fremme, kan vi pakke ud og rydde op for dig, så du hurtigt føler dig hjemme i dine nye omgivelser.

Vi er medlem af DMF

Dansk Møbeltransport Forening 

Når du skal flytte

Fem hurtige råd, når du skal flytte. For din egen - og for vores - skyld

1Find de gamle tæpper frem
De er praktiske, når du skal passe godt på dit fjernsyn og dine møbler.
2Sortér og smid ud
Sortér i god tid gammelt tøj og alt andet, som skal kasseres eller foræres væk.
3pak det du skal bruge først i en separat taske
Alt hvad der skal være tilgængeligt umiddelbart ved indflytning/ankomst, som toiletartikler, lagner, tøj, madvarer etc. bør pakkes separat.
4Husk at melde flytning
Du skal melde flytning til kommunen senest fem dage, efter du har skiftet bopæl.

Brug dit NemID og log ind på borger.dk
5Aflæse el, vand og varme
Du vil helst ikke hæfte for andres forbrug, så du skal sørge for at aflæse forbruget på den gamle – OG på din nye adresse. Der er faktisk nogle forsyningsselskaber, der kræver, at det er gjort senest 3 dage efter, at du er flyttet fra din bolig.